Start form the bottom!

25. marca 2016, p3q4r, Šport

Zdravím. Na začiatok by sa patrilo povedať das 10 („das“- vychodoslovenský pojem pre neurčite množstvo, nemýľte si to s nemeckym strednym rodom) zakladných informácii o mojej maličkosti.

Volám sa Adam. Ako som už naznačil pochádzam z východu (dúfam, že to nebude mať dopad na moje písanie). Možno vás napadne, že ak hľadáte blogy v kategórií Šport, prečo sme sa dostali k tomu ako sa volám a bla bla… Napísať tu niekoľo osobných informácií som pokladal za niečo potrebné, za slušnosť, ktorú by mal autor preukázať čitateľovi. Takže navrhujem sklbíť informácie o mne so športom.

Obľubený klub? Arsenal! (Ano, 4senal, dobre počujete) Obľubený hráč? Kto iný ako Mesut Özil. Myslim si, že je vhodné povedať, že nie som fanda, ktorý by išiel aj cez mŕtvoli za svoj team. Z môjho pohľadu som dosť skeptický a objektívny. (takže si nemysliťe, že po vypadnutí Arsenalu z LM budem obvyňovať trávnik na Camp Nou)

To je na začiatok všetko. Možno ma pavažujete za dalšieho smrkáča alebo bažanta, no ja dúfam, že svojimi blogmi vám dokážem pravý opak.

Prajem pekný zvyšok dňa.